این زن و شوهر در سال 1968 آپارتمان مسکونی خود را به دفتر مرکزی برندشان تبدیل کردند. داگ امور مالی و کارمندان را به عهده گرفت در حالی که همسرش سوزی کارهای طراحی محصولات را انجام می داد.
نتیجه تلاش های این دو، تولیدات در زمینه پوشاک، ساعت مچی، اکسسوری زیورآلات و … شد. البته با ایده های نوینی که داشتند مانند تولیدات پوشاک با الهام از دهه 60 میلادی، یا کارهای حفاظتی از محیط زیست و … توانستند متقاضیان جوان را به سمت برند خود جذب کنند.
در تمام قسمت های تشکیل دهنده محصولات این برند، می توانید نتیجه خوش ذوقی طراح آن را ببینید. همانطور که اسپریت معتقد است فقط جذابیت محصول کافی نیست، برای یک ارائه خوب می بایست جعبه، کیف دستی یا حتی محیط فروشگاه محصولات اسپریت برای مشتری جذاب و به یاد ماندنی باشد.